PROFILI I KOMPANISË
Kjo është faqja zyrtare e Metropol Center Lushnjë ku ju mund të informoheni rreth Eventeve, Ofertave dhe Promocioneve. Metropol Center Lushnje është një qendër tregtare në qytetin e Lushnjes, me një sipërfaqe ndërtimi prej 12500 m², nga ku 10.000 m² janë siperfaqe dyqanesh; prej te cilave 7000 m² – sipërfaqe për blerje, 1000 m² sipërfaqe për argëtim dhe 2000 m² sipërfaqe për Bar/Restorante dhe hapësira prej 2500 m² e cila i është dedikuar katit të nëndheshëm ku edhe ndodhet tregu industrial i qytetit. Aktualisht kjo qënder tregtare frekuentohet mesatarisht nga 3500 persona në ditë.
Qendra tregtare Metropol Center, e hapur në vitin 2015, ofron mbi 41 dyqane dhe hapësira shërbimesh, si dhe një gamë të gjerë të mundësive për argëtim.
Metropol Center është kthyer në një destinacion të rëndësishëm të blerjeve dhe argëtimit.
Metropol Center përfaqëson një ide tërësisht të re për blerjet. Shumëllojshmëria e markave dhe produkteve, hapësirat për argëtim, restorantet e adhurueshme dhe komoditeti maksimal për klientët e kanë kthyer Metropol Center në një kohë shumë të shkurtër në qendrën më të frekuentuar në rajon dhe qytetin e Lushnjes.
Metropol Center është pjesë e Grupit Metropol, Grupit më inovator të investimeve në Shqipëri.
Qendra tregtare Metropol Center, e hapur në vitin 2015, ofron mbi 41 dyqane dhe hapësira shërbimesh, si dhe një gamë të gjerë të mundësive për argëtim.
Metropol Center është kthyer në një destinacion të rëndësishëm të blerjeve dhe argëtimit.
Metropol Center përfaqëson një ide tërësisht të re për blerjet. Shumëllojshmëria e markave dhe produkteve, hapësirat për argëtim, restorantet e adhurueshme dhe komoditeti maksimal për klientët e kanë kthyer Metropol Center në një kohë shumë të shkurtër në qendrën më të frekuentuar në rajon dhe qytetin e Lushnjes.
Metropol Center është pjesë e Grupit Metropol, Grupit më inovator të investimeve në Shqipëri.
PROFILI I KOMPANISË
Kjo është faqja zyrtare e Metropol Center Lushnjë ku ju mund të informoheni rreth Eventeve, Ofertave dhe Promocioneve. Metropol Center Lushnje është një qendër tregtare në qytetin e Lushnjes, me një sipërfaqe ndërtimi prej 12500 m², nga ku 10.000 m² janë siperfaqe dyqanesh; prej te cilave 7000 m² – sipërfaqe për blerje, 1000 m² sipërfaqe për argëtim dhe 2000 m² sipërfaqe për Bar/Restorante dhe hapësira prej 2500 m² e cila i është dedikuar katit të nëndheshëm ku edhe ndodhet tregu industrial i qytetit. Aktualisht kjo qënder tregtare frekuentohet mesatarisht nga 3500 persona në ditë.
Qendra tregtare Metropol Center, e hapur në vitin 2015, ofron mbi 41 dyqane dhe hapësira shërbimesh, si dhe një gamë të gjerë të mundësive për argëtim.
Metropol Center është kthyer në një destinacion të rëndësishëm të blerjeve dhe argëtimit.
Metropol Center përfaqëson një ide tërësisht të re për blerjet. Shumëllojshmëria e markave dhe produkteve, hapësirat për argëtim, restorantet e adhurueshme dhe komoditeti maksimal për klientët e kanë kthyer Metropol Center në një kohë shumë të shkurtër në qendrën më të frekuentuar në rajon dhe qytetin e Lushnjes.
Metropol Center është pjesë e Grupit Metropol, Grupit më inovator të investimeve në Shqipëri.
Qendra tregtare Metropol Center, e hapur në vitin 2015, ofron mbi 41 dyqane dhe hapësira shërbimesh, si dhe një gamë të gjerë të mundësive për argëtim.
Metropol Center është kthyer në një destinacion të rëndësishëm të blerjeve dhe argëtimit.
Metropol Center përfaqëson një ide tërësisht të re për blerjet. Shumëllojshmëria e markave dhe produkteve, hapësirat për argëtim, restorantet e adhurueshme dhe komoditeti maksimal për klientët e kanë kthyer Metropol Center në një kohë shumë të shkurtër në qendrën më të frekuentuar në rajon dhe qytetin e Lushnjes.
Metropol Center është pjesë e Grupit Metropol, Grupit më inovator të investimeve në Shqipëri.
VIZIONI
Metropol Center është idejuar dhe krijuar për të qënë një nga qendrat tregtare më tërheqese ne te gjithe rajonin.
Me potencialin tonë, bazuar në standarte dhe cilësi bashkohore, ecim bindshëm drejt suksesit për të ardhmen. Metropol Center është kthyer në një pikë referimi për të gjitha moshat, të cilat zgjedhin të bëjnë blerje të ndyshme apo të kalojnë kohën e lirë në ambjentet tona të argëtimit.
Synimi yne është që Metropol Center, përvec një koncepti të ri për të kaluar kohën e lirë dhe për të bërë shopping, të shëndrrohet në një stil të ri jetese për frekuentuesit e saj.
Me potencialin tonë, bazuar në standarte dhe cilësi bashkohore, ecim bindshëm drejt suksesit për të ardhmen. Metropol Center është kthyer në një pikë referimi për të gjitha moshat, të cilat zgjedhin të bëjnë blerje të ndyshme apo të kalojnë kohën e lirë në ambjentet tona të argëtimit.
Synimi yne është që Metropol Center, përvec një koncepti të ri për të kaluar kohën e lirë dhe për të bërë shopping, të shëndrrohet në një stil të ri jetese për frekuentuesit e saj.
VIZIONI
Metropol Center është idejuar dhe krijuar për të qënë një nga qendrat tregtare më tërheqese ne te gjithe rajonin.
Me potencialin tonë, bazuar në standarte dhe cilësi bashkohore, ecim bindshëm drejt suksesit për të ardhmen. Metropol Center është kthyer në një pikë referimi për të gjitha moshat, të cilat zgjedhin të bëjnë blerje të ndyshme apo të kalojnë kohën e lirë në ambjentet tona të argëtimit.
Synimi yne është që Metropol Center, përvec një koncepti të ri për të kaluar kohën e lirë dhe për të bërë shopping, të shëndrrohet në një stil të ri jetese për frekuentuesit e saj.
Me potencialin tonë, bazuar në standarte dhe cilësi bashkohore, ecim bindshëm drejt suksesit për të ardhmen. Metropol Center është kthyer në një pikë referimi për të gjitha moshat, të cilat zgjedhin të bëjnë blerje të ndyshme apo të kalojnë kohën e lirë në ambjentet tona të argëtimit.
Synimi yne është që Metropol Center, përvec një koncepti të ri për të kaluar kohën e lirë dhe për të bërë shopping, të shëndrrohet në një stil të ri jetese për frekuentuesit e saj.
MISIONI
Pas një studimi infrastrukturor dhe një organizimi të detajuar të ambjenteve të brëndshme, Metropol Center i plotëson të gjitha kriteret për një numër të madh markash të njohura, të cilat kanë zgjedhur të jenë pjesë e saj dhe të ushtrojnë aktivitetin e tyre në këtë qendër, duke bërë kështu të mundur që të plotesoje cdo nevojë të klientëve.
Dyqanet e shumta, ambjentet e argëtimit, baret dhe restorantet që operojnë në këtë qendër si dhe cilësia e shërbimeve të ofruara janë plotësisht të orientuara nga klienti, duke garantuar kështu një marrëdhënie të ndërsjelltë midis tyre dhe një kënaqësi reciproke e cila garanton qasjen e vizitoreve.
Dyqanet e shumta, ambjentet e argëtimit, baret dhe restorantet që operojnë në këtë qendër si dhe cilësia e shërbimeve të ofruara janë plotësisht të orientuara nga klienti, duke garantuar kështu një marrëdhënie të ndërsjelltë midis tyre dhe një kënaqësi reciproke e cila garanton qasjen e vizitoreve.
MISIONI
Pas një studimi infrastrukturor dhe një organizimi të detajuar të ambjenteve të brëndshme, Metropol Center i plotëson të gjitha kriteret për një numër të madh markash të njohura, të cilat kanë zgjedhur të jenë pjesë e saj dhe të ushtrojnë aktivitetin e tyre në këtë qendër, duke bërë kështu të mundur që të plotesoje cdo nevojë të klientëve.
Dyqanet e shumta, ambjentet e argëtimit, baret dhe restorantet që operojnë në këtë qendër si dhe cilësia e shërbimeve të ofruara janë plotësisht të orientuara nga klienti, duke garantuar kështu një marrëdhënie të ndërsjelltë midis tyre dhe një kënaqësi reciproke e cila garanton qasjen e vizitoreve.
Dyqanet e shumta, ambjentet e argëtimit, baret dhe restorantet që operojnë në këtë qendër si dhe cilësia e shërbimeve të ofruara janë plotësisht të orientuara nga klienti, duke garantuar kështu një marrëdhënie të ndërsjelltë midis tyre dhe një kënaqësi reciproke e cila garanton qasjen e vizitoreve.
VLERAT
Ajo cfarë përkufizon vlerat tona në shoqeri është kultura jonë në të cilën përfshihen:
1- Bashkëpunimi i ndërsjelltë.
2- Ndarja e përgjegjësive.
3- Serioziteti aplikativ.
1- Bashkëpunimi i ndërsjelltë.
2- Ndarja e përgjegjësive.
3- Serioziteti aplikativ.
VLERAT
Ajo cfarë përkufizon vlerat tona në shoqeri është kultura jonë në të cilën përfshihen:
1- Bashkëpunimi i ndërsjelltë.
2- Ndarja e përgjegjësive.
3- Serioziteti aplikativ.
1- Bashkëpunimi i ndërsjelltë.
2- Ndarja e përgjegjësive.
3- Serioziteti aplikativ.